Post | januari 2026 | Nieuws | 1 min lezen
Nomineer voor de ‘Pluim van de maand’

Sinds mei vorig jaar zijn wij gestart met de actie ‘Pluim van de maand’. Iedere maand zetten wij een organisatie, vrijwilligersinitiatief, een vrijwilliger of groep vrijwilligers in het zonnetje om hen te bedanken voor hun inzet. Als blijk van waardering ontvangen zij een heerlijke taart.
Vrijwilligers zijn onmisbaar
Vrijwilligers betekenen ontzettend veel voor de gemeente, ze zijn onmisbaar en daarom willen we ze graag bedanken en laten zien hoe waardevol hun inzet is. Een kleine moeite, maar een groot gebaar!’
Nomineren
Wij willen dit niet alleen doen maar samen met jou! Jij kunt een vrijwilligersorganisatie of een vrijwilligersinitiatief voordragen voor ‘Pluim van de maand’. Dit doe je via de pagina Pluim van de Maand op onze website. Wij bekijken elke aanmelding en is jouw organisatie, initiatief of vrijwilliger(s) gekozen dan verrassen wij samen met jou de genomineerde(n) met een taart.
Meer informatie of aanmelden?
Voor vragen, meer informatie of aanmelden neem contact met ons op, of bekijk deze pagina.


