Data & Analytics voor Organisaties
Beheer, gebruik en visualiseer je eigen data
Beheer, gebruik en visualiseer je eigen data
Beheer je data
Of je nu inzicht wilt in al je activiteiten als organisatie of inzicht in de activiteiten van al je leden; met behulp van ons platform beheer je makkelijk alle data. Je krijgt toegang tot:
- Gebruikers / leden
- Vacatures / Activiteiten
- Aanmeldingen
- Activiteitenrapporten
- Sub-organisaties / Teams
Je zou ons platform zelfs kunnen gebruiken als een middel om AL je huidige vrijwilligersinspanningen binnen je organisatie te beheren door ook bestaande leden en activiteiten toe te voegen. Dit geeft je organisatie een compleet overzicht van de impact die je maakt.
Verbeterd Management
Alle informatie over je gebruikers, activiteiten en aanmeldingen op één plek. Gebruik je organisatiepagina als CRM of exporteer alle data makkelijk naar je huidige oplossing.
Makkelijkere Rapportage
Rapporteer per week, maand, kwartaal, of jaar op verschillende parameters. Heb je bijvoorbeeld als eens gedacht aan het rapporteren op basis van de SDG's?
Meer en Nieuwe Inzichten
Bekijk welke activiteiten het goed doen qua verkeer en welke qua aanmeldingen. Heeft dit te maken met de titel, tekst, visuals, of wellicht zelfs categorie?
Datagedreven beslissingen
Kom erachter welke mogelijkheden / activiteiten makkelijk ingevuld worden (en welke niet) en maak weloverwogen beslissingen. Hoe wil jij je middelen inzetten?